Share
Go down
Posts : 38
Join date : 2018-05-01
View user profile

My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 6:03 pm
Smack my ass and call me Sally instead...oh yeah.


Last edited by Cherilani on Sun Jul 08, 2018 6:38 pm; edited 1 time in total
Posts : 38
Join date : 2018-05-01
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 6:06 pm
If ya really want my heart,bring me a bag of Dove chocolates, alright.. alright.Thanks.Lmao,I also like whatchyamacallics...bahaaaaaaaa I will suck you dry,if you wanna barter? Lmao, Lmao...
avatar
Posts : 244
Join date : 2018-04-27
Age : 45
Location : FL
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 6:33 pm
HEY GIRL!!!!! Miss ya a bunch. I love you I love you I love you
Posts : 38
Join date : 2018-05-01
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 6:40 pm
Hey brother!! I'm back to cause drama,and giggle afterwards.Bahaaaaaa.Love and missed you too.
Posts : 38
Join date : 2018-05-01
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 6:43 pm
Master probably gonna put my happy ass on probation agoin,but... I'm still on that crazy train.David Lee Roth.Bahaaa.
avatar
Admin
Posts : 4355
Join date : 2018-04-26
Age : 54
Location : KCMO
View user profilehttp://dhfreaks.forumotion.com

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 7:38 pm
LMAO Hey Cheri
avatar
Admin
Posts : 4355
Join date : 2018-04-26
Age : 54
Location : KCMO
View user profilehttp://dhfreaks.forumotion.com

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Sun Jul 08, 2018 7:39 pm
I never put you on probation dork.
avatar
Posts : 2654
Join date : 2018-04-26
Age : 58
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Tue Jul 10, 2018 3:10 pm
Cheri kiss... Where you been?
Miss you 💕

Sent from Topic'it App
avatar
Posts : 244
Join date : 2018-04-27
Age : 45
Location : FL
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Thu Jul 12, 2018 8:58 am
Cheri berri must be on a whirlwind tour of the US on her broom, no cellular service. tongue tongue tongue
avatar
Posts : 3
Join date : 2018-04-27
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Thu Jul 12, 2018 9:48 pm
rise, lol lol
avatar
Admin
Posts : 4355
Join date : 2018-04-26
Age : 54
Location : KCMO
View user profilehttp://dhfreaks.forumotion.com

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Thu Jul 12, 2018 11:54 pm
long time no see fords.
Posts : 27
Join date : 2018-04-30
Age : 56
View user profile

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

on Tue Jul 17, 2018 9:27 am
Hey Cheri....you likey flast life needy cocky....LOL
Sponsored content

Re: My name is Cheri, I'm an Asian freak who lives a fast life,and need a cock to rise when asked... simple simplicity.Oh, I'm new here,so,can ya all be nice.

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum